0 ريال 0

8 بعد رهبری ( استراتژی های DiSC برای تبدیل شدن به رهبری بهتر)

8 بعد رهبری ( استراتژی های DiSC برای تبدیل شدن به رهبری بهتر)

معرفی به دوستان

توضیح مختصر

برای اینکه یک رهبر موثر باشید باید نقاط قوت خود را بشناسید- اما این تنها بخشی از داستان است. شما همچنین نیاز به دیدی وسیع و گسترده دارید تا به همه رفتارهایی که برای رهبری موثر نیاز است؛ دست یابید. از جمله اینکه چه مواردی، از عوامل شکست و عدم پیشرفت شما هستند و یا اینکه توانایی و محدودیت های افرادی که با آنها کار می کنید چیست و چگونه از این توانایی ها در مسیر اثربخشی و کارایی بیشتری استفاده کنید.

استفاده از نسل سوم  DiSC (ارزیابی شخصی اینترنتی) – یکی از علمی ترین و معتبر ترین ابزار در دسترس –

کتاب 8 بعد رهبری به شما کمک می کند تا نخستین بعد رهبری خود را بشناسید.

چه شما رهبری پیشرو، انرژی بخش، تصدیقی، فراگیر، فروتن، سنجیده، مصمم یا فرمانروا باشید، نویسنده به شما کمک می کند تا محرک های انگیزشی و " نقاط کور " سبک رهبری خود را بشناسید.

یک سبک رهبری به تنهایی همه مسیر را برای شما تعیین نخواهد کرد. برای یک رهبر فروتن ممکن است تصمیم گیری درباره مسائل مهم بسیار سخت باشد. یک رهبر فرمانروا با زیر پا گذاشتن بعضی مسائل، ممکن است همکاران و دوستان خود را فراری دهد. نویسنده حزئیات درس هایی را که می توانید از همه رهبران با سبک های مختلف دریافت کنید را توضیح داده و شما را قادر می سازد تا با برخورداری از یک رویکرد چند بعدی، رهبری باشید که می خواستید.

 

 

" شواهد ثانع کننده ای ارائه می دهد که بهترین رهبر، یک رهبر تک بعدی با تنها یک مهارت نیست. رهبران رفتارهای جدیدی را کشف خواهند کرد که انها را قادر می سازد تا فراتر از رویکردهای پیشین و معبرها و مسیر اصلی که برای خودشان تعیین کرده اند، حرکت کنند."



وضعیت: موجود
1,750,000  ريال

مولف:

جفری شوگرمن - مارک اسکولارد- اما ویلهلم


مترجم:

رضا حجتی


قطع:

رقعی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

280


نوبت چاپ:

3


شابک:

9789643178949


تیراژ:

2000


سال چاپ:

1401

نظر شما در مورد این کتاب


نام:*
ایمیل:*

ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:*
*
متن:*
 
 

نظرات کاربران

  • 1394/12/22
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال
  • نیلوفر عزیزی

1270167049